کتابخانه ی عمومی آیت اله فیاضی روستای نیر

ورود شما را به این وبلاگ گرامی می داریم.

کتابخانه ی عمومی آیت اله فیاضی روستای نیر

ورود شما را به این وبلاگ گرامی می داریم.

2000 برنامه ویژه دهه فجر در همدان اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر‌کل بنیاد شهید استان همدان از اجرای بیش از دو هزار برنامه کمیته ایثارگران در ایام دهه فجر خبر توسط کمیته ایثارگران استان همدان خبر داد و گفت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی و انتشار ویژه‌نامه با موضوع انقلاب است.

ناصر عارف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، عنوان کرد: کمیته ایثارگران در دهه مبارک فجر در استان همدان بیش از 2 هزار برنامه از جمله نواختن زنگ انقلاب، و غبارروبی عطر افشانی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از 377 خانواده‌ معظم شهدای دوران انقلاب اسلامی، برپایی 14 نمایشگاه عکس و کتاب پیرامون دهه فجر، برگزاری 31 یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی، انتشار ویژه‌نامه و مقاله با موضوع انقلاب و دهه فجر را برگزار می‌کند.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها رونمایی از دو جلد کتاب با موضوع دهه فجر برگزاری جلسات سخنرانی و گفتمان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری عصر شعر، ساخت انیمیشن انقلاب و تجلی خاطره‌ها با عنوان «بوی گل»، اجرای برنامه گلبانک انقلاب و برپایی غرفه نقاشی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و ... از دیگر این برنامه‌ها است.

عارف ادامه داد: در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی که از 15 خرداد سال 1342 با رهبری امام خمینی(ره) شروع گردید، مردم متدین و انقلابی استان همدان با پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه‌های مبارزه با رژیم ستم شاهی حضور داشته و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان ابراز کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی 86 نفر از جوانان مومن و غیرتمند و ولایت‌مدار استان همدان به دست عوامل رژیم استبدادی پهلوی و وابسته به شیطان بزرگ به شهادت رسیدند و 47 نفر جانباز شدند، 24 نفر نیز هم مدت‌ها در زندان‌های مخوف رژیم پهلوی اسیر بودند.

وی نوان کرد: مردم پس از پیروزی انقلاب نیز در صحنه‌های مختلف جمهوری اسلامی از دستاوردهای آن دفاع کرده‌اند و امروز اگر می‌بینیم بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب، دشمنان نظام از کینه و دشمنی بر علیه ما دست برنداشته‌اند به این دلیل است که می‌بینند انقلاب ایران با بینش اسلامی روز به روز قدرتمند شده و در جهان به عنوان الگوئی موفق برای سایر کشورهای اسلامی و جنبش های آزادی بخش شده است‌.

عارف اضافه کرد: امروز نظام اسلامی ایران به برکت رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و ایثارگری و فداکاری مردم مسلمان ایران، به ویژه شهیدان والامقام، جانبازان و آزادگان سرافراز چشم امید مسلمانان جهان گردیده است و این دشمنی رژیم‌های وابسته به غرب در منطقه با جمهوری اسلامی ایران از خوف تأثیر معنوی این جهان‌بینی بر نگرش مردمان کشورهای خودشان است، که امیدواریم سایه شوم رژیم های ضد دین و استکبار جهانی از سر ملت های مظلوم جهان برداشته شود .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.