کتابخانه ی عمومی آیت اله فیاضی روستای نیر

ورود شما را به این وبلاگ گرامی می داریم.

کتابخانه ی عمومی آیت اله فیاضی روستای نیر

ورود شما را به این وبلاگ گرامی می داریم.

امام آمد...

0131082536-newsدوازدهم بهمن ماه سال 1357، سالروز ورود پربرکت حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است، ورود مبارکی که از پس آن سالهای تحمل سختی، غم واندوه رقم خورد.

جهانیان شاهد بودند که چهره مصمم آن پیر سفر کرده نه در موقع شرف نزول به ایران اسلامی، که در تمام دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرگز رنگ یأس و ناامیدی به خود نگرفت، چهره ای مصمم، استوار، شجاع و عزت طلب اما سرشار از سادگی و دور از تکلف که سیمای یک انسان الهی پرورش یافته در مکتب قرآن و اهل بیت (ع) را تداعی می نمود.

emamkhomeyni (2)

ورود حضرت امام (ره) یعنی امید به آزادی، شروعی دوباره برای تلاش در جهت دینداری سازندگی و بالندگی، مطلع رهایی از استبداد و خفقان ستمشاهی و استکبار جهانی.

و اما امروز:

و اما امروز پس از گذشت سی و پنج سال از آن ایام، در حالی ایام ا… دهه مبارک فجر را گرامی می داریم که نسل جدیدی از فرزندان برومند پرورش یافته در لوای آرمانهای بلند انقلابی و اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سربرآورده و شکوفا گردیده اند.

نسل خواهنده ای که در سایه اسلام و انقلاب اسلامی، سر به آسمان عظمت و شکوه خواهند سائید، نسل پویا و تلاشگری که در تمام عرصه ها آماده شکوفایی است و این میسر نمی شود مگر با تأسی از سلوک و منش رهبرکبیرانقلاب اسلامی.

emamkhomeyni (1)

حافظه تاریخی انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را چنین تعریف می کند: متعبد در برابر اراده خداوند، دارای خلوص در عمل، ساده زیست، عزت طلب و تلاشگر همه جانبه برای خدمت به مردم در جهت رشد و توسعه و آبادانی میهن عزیزمان ایران اسلامی.

پس بیائیم با تمسک به آموزه های اصیل اسلامی و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) و با الگو قرار دادن منش و روش آن بزرگوار و ادامه دهنده راهش مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) همچنان استوار در جهت تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی کوشا باشیم .

emamkhomeyni (3)

تقدیم به امام خمینی (ره)

لبخند تو خلاصه خوبی هاست

لختی بخند ، خنده گل زیباست

پیشانیش ، تنفس یک صبح است

صبحی که انتهای شب یلداست

در چشمت از حضور کبوترها

هر لحظه مثل صحن حرم غوغاست

رنگین کمان عشق اهورایی

از پشت شیشه دل تو پیداست

تو امتداد کوثر جوشانی

سرچشمه تو ، سوره اعطیناست

فریاد تو تلاطم یک طوفان

آرامشت ، تلاوت یک دریاست

با ما بدون فاصله صحبت کن

ای آنکه ارتفاع تو ، دور از ماست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.