کتابخانه ی عمومی آیت اله فیاضی روستای نیر

ورود شما را به این وبلاگ گرامی می داریم.

کتابخانه ی عمومی آیت اله فیاضی روستای نیر

ورود شما را به این وبلاگ گرامی می داریم.

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و کلاس‌های اوقات فراغت

 



 مسئول کتابخانه عمومی آیت اله فیاضی روستای نیر از برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و کلاس‌های اوقات فراغت در این کتابخانه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، حسین حسینی؛ مسئول کتابخانه عمومی آیت اله فیاضی روستای نیر از توابع شهرستان رزن، ضمن اعلام این خبر گفت: با هدف ترغیب هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان به سمت فرهنگ مکتوب و همچنین آشنایی این قشر با سیره ائمه اطهار(علیهما السلام)، مراسم اختتامیه‌ای جهت تقدیر از شرکت‌کنندگان در جشنواره و کلاس‌های اوقات فراغت شامل: کاردستی، قصه‌گویی، نقاشی، شعر و حدیث، بازی‌های فکری و ... در کتابخانه برگزار شد.
مسئول کتابخانه عمومی آیت اله فیاضی، با بیان اینکه «این مراسم با همکاری پایگاه بسیج خواهران برگزار شد»، عنوان کرد: در این مراسم از 2 عضو بزرگسال، یک عضو نوجوان و 50 عضو کودک که در مسابقه شرکت کرده بودند، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تقدیر به عمل آمد.
حسینی، با اشاره به اینکه «برگزاری مراسم‌هایی فرهنگی، تاثیر زیادی در مسیر تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه و کتابخوانی خواهد داشت»، افزود: افراد شرکت کننده در ادامه از بخش‌های مختلف کتابخانه بازدید نموده و برگزاری هرچه بهتر و بیشتر مسابقات فرهنگی را از لحاظ کمی و کیفی خواستار شدند.
مسئول کتابخانه عمومی آیت اله فیاضی، گفت: پایان بخش این برنامه، پذیرایی از شرکت‌کنندگان و قرائت دسته جمعی دعای سلامتی آقا امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.