کتابخانه ی عمومی آیت اله فیاضی روستای نیر

ورود شما را به این وبلاگ گرامی می داریم.

کتابخانه ی عمومی آیت اله فیاضی روستای نیر

ورود شما را به این وبلاگ گرامی می داریم.

عضویت رایگان به مناسبت دهه کرامت

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان در روز 11 مردادماه خبر داد.  

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، دکتر عاطفه زارعی؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان به مناسبت دهه کرامت خبر داد و اظهار کرد: پیرو هماهنگی به عمل آمده با معاونت توسعه کتابخوانی و کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان صورت خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه یازدهم مردادماه عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان همدان رایگان است، گفت:‌ هزینه عضویت رایگان است و تنها 5 هزار ریال هزینه صدور کارت از افراد دریافت می‌شود.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خاطرنشان کرد:‌ عضویت رایگان (کارت بهاء) نوعی عضویت در کتابخانه‌های عمومی است که تنها با اخذ هزینه صدور کارت انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، با تاکید به آشنا کردن کودکان با فضای کتابخانه‌ها از سوی خانواده‌ها، امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌ها را در این راستا بسیار حائز اهمیت دانست.

 

دکتر زارعی ضمن خواستار ایجاد فضایی برای گرایش نوجوانان و جوانان به مطالعه در جامعه، گفت: جامعه و خانواده نیاز به مطالعه را در نوجوانان و جوانان ایجاد کنند و خانواده در این زمینه نقش قابل توجهی دارد چراکه قسمتی از شکل‌گیری شخصیت رفتاری به خانواده برمی‌گردد.

 

وی با تاکید به اینکه «مطالعه راهی برای تقویت روحیه دینی کودکان و نوجوانان است»، افزود:‌ مطالعه کتاب‌های دینی و اسلامی به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا به درک صحیحی از این مسائل دست یابند و به رشد و شکوفایی برسند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه «مطالعه و خواندن در توسعه جوامع بسیار مهم است»،گفت: برای داشتن جامعه کتابخوان باید از کودکی موضوع کتابخوانی را مورد توجه قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.