کتابخانه ی عمومی آیت اله فیاضی روستای نیر

ورود شما را به این وبلاگ گرامی می داریم.

کتابخانه ی عمومی آیت اله فیاضی روستای نیر

ورود شما را به این وبلاگ گرامی می داریم.

19 بهمن ماه عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان همدان رایگان است

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه در کتابخانه‌های عمومی همدان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و بیان داشت: 19 بهمن ماه سال‌جاری عضویت در تمام کتابخانه‌های عمومی استان رایگان است.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، دکتر عاطفه زارعی؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلف و گسترده‌ای در حوزه کتابخانه‌های عمومی سطح استان برنامه‌ریزی شده است.
وی عنوان کرد: در این راستا چندین نشست کتاب‌خوان در استان برگزار می‌شود که شاخص‌ترین آنها نشست کشوری اقتصاد مقاومتی است که 19 بهمن ماه سال‌جاری در شهرستان اسدآباد و با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و اساتید علم اقتصاد برگزار می‌شود.
دکتر زارعی از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: افراد علاقه‌مند می‌توانند روز  19 بهمن ماه سال‌جاری به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی شوند.
وی عنوان کرد: برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتب با موضوع انقلاب اسلامی، فضاسازی تمام کتابخانه‌های عمومی استان، برگزاری مسابقات کتابخوانی، روزنامه‌خوانی و نقاشی، استفاده از ظرفیت نویسندگان بومی که در مورد انقلاب اسلامی صاحب اثر هستند در برنامه‌هایی مثل گفتمان‌ها، نشست‌های کتاب‌خوانی مدرسه‌ای و غیره از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر است.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در تمام کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها فروش کتاب نداریم و تنها با هدف معرفی و بازنمایی منابع با موضوع انقلاب اسلامی در کتابخانه‌ها برپا می‌شود.
دکتر زارعی، بیان کرد: هم اکنون 111 کتابخانه نهادی، مشارکتی و مستقل با بیش از یک میلیون و 169 هزار کتاب در استان همدان فعال است و در حال حاضر سرانه کتاب به ازای هر 100 نفر 67 کتاب است که تا پایان برنامه پنجم توسعه باید به 100 کتاب برسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.